BOLU İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmenliğe Atananlardan İstenen Belgeler

01.09.2020 tarihi itibari ile ilimize atanan öğretmenlerimizin İl Milli Eğitim Müdürlüğü Atama Birimine teslim edecekleri evraklar aşağıda belirtilmiştir.

 

1.Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,

2.Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

3.Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe,16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.),

5.Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden  Pedagojik Formasyon Belgesi,

6. Son altı ay içinde çekilmiş biyometrik fotoğraf (6 adet),

7. Kimlik fotokopisi (1 adet)

8. Mal bildirimi (İl Milli Eğitim Müdürlüğünden temin edilecektir.), 

9. Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,

10.Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.

11.Adli Sicil Belgesi Arşiv Kayıtlı (Sabıka sorgulama belgesinde "Adli sicil kaydı vardır" ibaresi bulunanlara ait sabıka sorgulama belgesi ile buna ilişkin mahkeme kararı temin edilerek Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına gönderilecektir. Bu adaylar hakkında Bakanlığın vereceği karar doğrultusunda işlem yapılacaktır.)

İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.

Elektronik Başvuru Formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler İl/İlçe millî müdürlüklerince değerlendirilecek, göreve başlatılmasına engel hali bulunmayanlar göreve başlatılacak; göreve başlatılmasında tereddüde düşülenler ise değerlendirilmek üzere Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına bildirilecektir.

 

Detaylı Bilgi İçin 0 374 280 14 66 - 0 374 280 14 67 - 0 374 280 14 68 -  0 374 280 14 69  nolu telefonlar ile görüşebilirsiniz.

TABAKLAR MAHALLESİ NECİP FAZIL KISAKÜREK1 BULVARI NO99 MERKEZ / BOLU - 0 (374) 280 14 00
Telefon Rehberi İçin Tıklayınız

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.